0

Assignment + Exam

Fuhh!!! Kita bagi fuhh sikit, Hahaha...Jangan nak poyo, poyo semua tue (Johan kata bukan saya kata)

Berkurun rasa tak menaip kat blog kita nie, terasa hilang seri dah blog kita nie,,
Yelah dok taip Assignment je, sampai tak sempat nak menaip blog kita yang beribu-ribu fans nie...Opss..Kita bagi oppss cikit.

Pejam celik, terasa pantas masa berjalan, akhirnya, masa bebas semakin hampir.
Sem 5 di Universiti Sains Malaysia (USM) bakal berakhir.
Namun, terasa dunia ini kejamnya, tak habis nak enjoy lagi, exam pula nak menjelma.

Nak dipendekkan cerita sem 5 nie aku buat hapa yer.

Pengalaman pertama:

1. Kita dapat cari duet tepi hah!!!

Maaf kita bukan jadi bapak hayam yer, kita kerja kedai Photostate, kerja halal taw.
Hari-hari main kopi-kopi pastu paste-paste.
Boleh lah daripada tak ada..yang penting halal.

2. Dapat taip-taip berita

Macam-macam berita aku taip, yang penting pengalaman tue mesti ada. Bertambahlah koleksi berita kita keluar. Walaupun tak hot mana masuk berita kampus usm tue. Hingat senang ke, cer try, tegok cikit, hemmm..

3. Kita reti guna kamera apa tue DSLR, har gitu!!!

Seyes, mang best bila reti guna kamera DSLR nie, macam benda aku ley amek gambar. Yang penting aku taw angle mana yang menarik untuk menjadi photo terbaik. So pasnie ley lah aku wat duet dengan amek gmbr wedding hee...

4 Video pon kita pandai wat dah!!!

Video yang paling best, ley wat gmbr gerak-gerak gitu.. Nie lah antara ilmu yang kita dapat. So nanti kita sambung cerita lagi yer..

Tata..titu.. Assalamualaikum..

0 comments:

Post a Comment

Takkan baca jer kot...




Back to Top