0

Kerja last minute

Exam hampir melabuh tirainya...lagi dua paper je...je...cam senang pulak paper yang last-last nie kan. Okie tak mau stress-stress, cekalkan hati, bukak minda, pandang kehadapan dengan riaknyer muahaha.


Sampai juga dirumah kedua aku nie. Pencarian masih berjalan. Plan B dan C dah dapat. Sekarang nie tengah memilih yang mana nak dijadikan plan A nie. Mesti pelik kan plan A lah, B lah, C lah. Nie lah antara strategi last minute yang dirangkakan. 

Duk tegah pusing-pusing dalam traffic jam kat area lebuh raya cheras nie, asyik plak dengar lagu nie. Dekat lima, enam kali ulang-ulang. Jatuh hati sudah.

So sekarang kerja hampir selesai. Sekarang tugas melantak hampir bermula. Wah makanan sedap-sedap beb kat sini, terliur..pas nh aku upload gambar yer. Jom layan lagu nie.

Lirik Lagu Begini Caranya – Shaheizy Sam / Yana Samsudin

Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Papai ^_^...... Assalamualaikum...

0 comments:

Post a Comment

Takkan baca jer kot...




Back to Top