Kaki Rayau Si Lanun

Kesesakan di sekitar ibu negara  Malaysia nie tak membataskan aku untuk mengunjungi bermacam-macam tempat yang menarik. Apa yang penting, praktikal di kota bandar raya yang penuh dengan lautan manusia nie memberikan aku kekuatan untuk menjadi yang lebih terbaik.



Nak citer sikit lah sejarah praktikal kat sini. For the information praktikal aku tak abes lagi. Tapi nak citer jugak sejarah menjadi mat lanun kat sini. Kerja kat sini kalo tak jalan, dan mengemukkan diri maknanya aku dah tak kat sini. Selagi aku kat sini, kerja aku jalan dan mengemukkan diri. Huh bertambahlan kebuncitan aku (gelak si lanun dengan terbahaknya).

So arie itu aku off day dan aku ada pergi satu tempat nie. Sebenarnya time tue nak pergi tegok wayang citer batman yang baru tue. Sampai sana awal 1 jam, aku pun jalan-jalan lah sekitar Mid valley. Duk pusing-pusing, tiba-tiba aku terjumpa sesuatu. Sesuatu yang sukar aku bayangkan. Rupanya bise jer, sebab lama dah tinggal benda nie, excited giler. Teruja punya pasal aku pun terjahlah nak jumpa dye. Akhirnya dapat jugak aku peluk-peluk binatang nie. Ini lah rupa Si Lanun yang syok sendiri, layankan jelah.













Kat atas tue namanyer Mickey Mouses,, Nie semua hasil nukilan adik-adik di sekita sekolah Kuala Lumpur. Kreatif sungguh. Terpegun melihat.

1 comments:

Nys Zairee said...

ingt donald duck

Post a Comment

Takkan baca jer kot...




Back to Top