0

EXAM...hampir abis....sem satu pon berakhir.....Alahai USM

Pejam celik....pejam celik.....
lama-lama buat benda nie... pelik pulak jadinya....
yelah....diam tak diam akhirnya abis jugak sem satu...aku kat USM,,,,
nie.....
aktiviti,,,,terakhir nie arie selasa nak melawat sekolah lamaku....rindu kat cikgu-cikgu...
hehehehe,,,,,,,sambil tue nak jumpa la adik-adik junior....aku nie kat sekolah..
ehem nie la masanye...bukan nak jual minyak daa..
nak bagi insentif la cikit kat adik-adik yang nak berjaya nie..
yelah mesti dapat dorongan oleh abang yang dah success nie..
ehem...success la sgt....
pape pon sebelum berangkat ke usm mesti nak jumpa cikgu dulu....
yelah lama kan tak jumpa.....
setahun dah belajar kat USM....pon hasil bantuan guru-guru...
orang kata janganlah sampai kacang lupakan kulit....bahaya...
kesian kulit tue tanpa kacangnye..ahakzzz....

Form 6..MY OLD SCHOLL...miSS ye....


Soalan-soalan pertanyaan???

Pape pon secara ringkas Setahun aku kat USM memang best...
mana tak nye macam-macam pengalaman yang aku dapat...
selain itu USM juga telah mendewasakan aku untuk berfikiran lebih matang...

Exam pulak?

Exam sem 2 memang berliku-liku....
coz aku tak cukup hard....lagi....
aku rasa sem 2 paling mencabar sebelum nie...
tapi sem 1 cakap benda yang sama jugak,,,,aish....nie la student melayu...
x kenal dek untung...
pape pon sgt dembira kerana belajar study group ngan kawan-kawan..
sedikit sebanyak membantu dalam exam sem 2....

Kenangan manis di USM????

Banyak.....nak sebut semua...penuh la...
tapi yang paling best dapat kawan-kawan yang ramai di pelbagai negeri...
sporting la dye org semua...terbaek,,,,,

Kenangan pahit??? 

Kenangan pahit.....
demam masa exam....
serius sangat terseksa...
nasib igat mak...semangat bertambah didorong oleh kawan-kawan terutama rumate..
thankz korang.....

U ada awek kat USM??? 
 
Kali nie i tak kan cakap no komen...
entry nie i tak bohong ye....
i kan budak baik....
i ikut cakap mak i.....
mak i cakap cam ne....( Fadli u belajar dulu....dapat kerja elok-elok...
dah kukuh ekonomi baru lah nak cari binik tuk masa depan taw igat pesan mak ye...)
i ikut la cakap mak i....i xda awek taw kat usm serius....
Sebab i rasa belajar dulu...bab nie adalah tuk masa depan i....


Perancangan cuti panjang???

Aku rasa aku nak wat kerja sampingan..
kerja apa-apalah janj halal.....smile....smile....hehehe...
nak wat tambah wet kocek...
selain tue nak memperkasakan ilmu di dada nie...
tuk major dan minor sem depan....tahun 2..di usm nanti...

Result tawon nie cam ne???? 

Alamak malu la u taye cam tue..
insyaallah....aku dah lakukan terbaek....
harap result dapat maintain dari sem lepas taw lebih tinggi dari sem lepas........ 
mudah-mudahan... 
sekian wasalam.... 

0 comments:

Post a Comment

Takkan baca jer kot...




Back to Top