8

bila cinta tak terbalas?????apa feel korang????

Bila sebut pasal cinta Nie....aku tak berapa mahir..
kat entry baru nie...i just story what i feel...
the entry.......bila cinta tak terbalas......so sad......
perkara nie bukan sekali dua....tapi dah berkali-kali...
yelah.....macam banyak kali yang kita dengar...cinta tue kan buta...

i just luahkan perasaan kat blog je la...
nak citer kat kawan-kawan...segan....
kena kutuk ada la...hahaha....




kenapa bila kita mendapat harapan....tapi harapan 2 tak indah pon...
malah kadang-kadang harapan tue meyakitkan...

Nak citer pasal cinta tak terbalas....
maksudnye apa???mestilah...
kita suka kat seseorang tue..tapi ternyata kita hanya syok sendiri....
hehehe..cinta syok sendiri..SS LA 2...
korang pernah tak alami.....?????

kadang-kadang tertanya juga....adakah aku tak cukup baik untuknye...
mungkin dye dah ada orang lain....
2 lah cinta kalo nak taw...walaupun dye dah berpunya...tapi nak juga....
so bila dye kate "awak  saya tak nak awak....awak faham ye..saya dah ada yang punya"
oh no....rasa.....giler..macam hancur hati ini...pecah berderai....
namun hidup harus diteruskan.......
so kawan-kawan yang nak bercinta tue janganlah tangkap muat....
pilihlah yang terbaek okie......

this story benar..tak men copy n paste okie...
pape pon hiddup bukan ye perlu bercinta je...
kadang-kadang kita perlu mencapai cita-cita kita yang menanti masa depan..yang lebih baik..
so sad  arie nie...tidak!!!!
sekian wasalam.....

8 comments:

Adam said...

fadli, saya pernah2!

sedih sgt2 taw, tak tahan rasanya, meronta-ronta. rasa nak bunuh diri sahaja bila cinta murni yang mekar di hati didustai.

mungkin ini penawarnya.
http://jamputih.blogspot.com/2011/05/projek-waktu-cuti-semester.html

nazuhan said...

yke adam..orang yang wat ko cm2 ke..ke ko yg wat owg len cmtu...cer cte cte...hahahhahahahha

Rizwan Ewan said...

huhu ~ sabar je la awk.. :) tk de jodoh la 2.. nnti ada la 2 yg suka kt awk..hehe..

--> http://rizwanewan.blogspot.com/
follow n visit ~

Noorul Amera Adnan said...

jgn putus asa.
percayalah org yg baik akan dpt psgn yg baik.
kekecewaan tu mgkn pengalaman yg mendewasakan supaya kita lbh matang berfikir dan memilih.
mgkn org yg kita cari2 ade didepan mata.belajar mencintai org yg betul2 menyanyangi kita drpd kita saja yg mencintai die.anda pasti tidak akn dikecewakan.

fadbtb said...

adam..bila cinta ko berdusta...setahu aku..cinta ko kan cinta agung....thankz korang..i like u all....

Adam said...

hehe. ko jgn la puji sgt cinta agung aku tu, malu aku. hehehe.
=)

fadbtb said...

eeeee.geli argh......xda mse.....!!!!!wekzxxxxx.....

norashikin yusuh said...

lebih menyakitkan bila saya dapat tau yang tunang saye sendiri dah tak sayangkan sya... patut la die selalu wt x tau je kt sye. die asyik puji2 pompuan len je,munkin die menyesal sbb trpkse brtunang dgn sye kot. ape slh sye?,sy pun nak rase dicintai,disayangi.... bila ade org suke kt kte,kte pulak yg tak suke die. bile kite suka kan die,die pulak yg tak suke kan kite. kenape dunia nie mcm nie. kami dah nak kawen tak lama lagi. kenapa mende ni jd kat saya ?,patut ke perkahwinan nie diteruskan???. walaupun sya tahu hanya jasat je yg bersatu. tapi Hati??? hancur sudah.....

Post a Comment

Takkan baca jer kot...

Back to Top