0

Trio terhebat Memukau aksi Di Wembley.

Glory MU, Glory MU, Glory MU, tetap dihati, Aku bukan sesetengah orang bila kalah je kutuk, bila menang di sanjung sampai ke langit. Walaupun Manchaster United kalah but aku still sanjung kelab bimbingan Alex Ferguson yang pada aku terbaik dalam yang kalangan kelab dunia masa kini. Namun aksi memukau Trio yang dikenal the killer Football masa kini sememangnya harus mendapat pujian. Lebih-lebih lagi aksi yang memukau di Wembley dengan deretan peluang yang dimiliki sehingga kelab yang gah seperti Manchaster United tergamam dan tidak berdaya melawannya. Aku rasa terhibur dengan aksi yang berakhirnya dengan kemenangan kelab yang berprofil tinggi oleh bimbingan Pep Guardiola. Pasukan Barcelona akhirnya mengesahkan kejuaraan sebagai status juara kelab eropah pada tahun ini. Trio yang dimaksudkan ialah:

Dari kiri Andre Iniesta, Lionel Messi, dan Xabi Hernandez, sememangnya lagend untuk aku. Skill yang tinggi dengan kelincahan dan kepintaran Xabi dalam menterjemahkan peluang, kebijaksanaan Iniesta mencari peluang dan kelincahan serta ketajaman Messi dalam menjaringkan gol cukup perfect bagi aku dalam sesebuah pasukan.









Pape pon Taniah Barcelona. Kepada MU, kita tunggu tawon depan. Wasalam.

0 comments:

Post a Comment

Takkan baca jer kot...




Back to Top