0

Tak Keruan

Akhirnya aku dapat menyinggah di blog nie sekian lamanya. Sem 4 pon telah bermula, dan nampaknya kebuzy an yang semakin menyelubungi ruang-ruang hariku pon sudah kembali. Think positive, dan Alhamdulilah segalanya berjalan dengan baik. So minggu lepas aku ada join beberapa aktiviti menarik yang nak di share kat sini. Aktiviti nie ialah program interaksi belia siswa Johor IPT 1 Malaysia. Apa yang menarik tentulah aku dapat balik ke negeri keramat aku iaitu Johor Darul Takzim.



Yups macam-macam sukan yang dipertandingan, di samping itu juga dapat mengeratkan lagi silatulrahim antara siswa-siswi IPTA Johor. Aku juga dapat jumpa member aku dari UPSI, UTM, UMT, UUM, dan UNIMEP, memang best lah.

Apa yang penting kat sini USM dapat tempat 5 daripada 12 IPTA yang menyertai karnival ini. Dan USM juga telah memenagi acara Bowling, Badminton, dan Futsal. Manakala yang lain itu sekadar membuat percubaan termasukklah my team bola tampar.

Tahun depan USM akan menjadi tuan rumah pulak. Harap-harap kami dapat dana dan membuat persiapan yang terbaek.




Artis Jemptan Maulana AF

Sesi bergambar kontigen USM

Farhan AF
                                                                     -Assalamualaikum-

0 comments:

Post a Comment

Takkan baca jer kot...




Back to Top