0

Episod 1: Rutin Harian cuti Semester

Salam satu Malaysia, sekian lama aku menghilang akibat terlalu sibuk dengan duniawi sampai blog aden pon xsompat nak menyinggah, nie lagi nak membaca blog korang, sori yer. Pape pon masa yang terluang nie tertiba terlintas nak buat episod bersiri dekat blog aku nie. Ermmm,,,bunyin cam gempak tapi x gempak la cam filem KL Gangster yang mencecah 11 juta..coz my follower just 52 jer...hahah...

Rutin harian aku pada cuti semester nie memang terlalu menarik untuk aku coretkan dekat korang semua. Bermulanya episod pertama nie aku akan ceritakan permulaan dari start habis exam..sampai la nie. Tapi episod pertama nie aku just ceritakan 20 percent dari kisah rutin harian aku. Nie bagi untuk anda mengikuti blog aku dari episod awal sampai la akhir. Alamak dah ley jadi director filem la plak...

Kisah aku pon bermula:

Aktiviti ketika waktu pagi-pagi lagi aku dah bangkit dengan liatnye untuk mengikuti kelas aku nie. Kelas aku bermula dari pukul 8am- 11 am. Pagi selepas solat aku mandi-mandi tuk bersiap ke kelas. Nak taw kelas apa erm cer tegok gambar bawah nie...




Yups kelas gym. Sekian lama aku nak join benda nie akhirnya dapat jua aku merialisasikan. Thankz kepada kawanku afiq yang tolong aku join. Sebelum nie aku usya-usya je yelah kebanyakkan kelas gym nie mahal, Tapi terselit plak dekat gym kluang nie... yuran ahli pon murah coz ada package student, So sape-sape yang minat gym nie bersebelahan degan parkson di kluang, Johor. Sangat best sebab sebelum nie pagi-pagi duk membuta pas tue terus pergi keja. Tapi selepas join gym nie badan aku semakin hari semakin bertambah staminanya. Bukan la nak jadi seperti Malik Nor ke macam Sazali Samad kalo ley cam Aron AziZ pon jadi lah...i like seth dalam citer nora elena.. Erm nak taw perubahan lepas join kelas nie, tunggu episod akan datang dan episod seterusnya juga akan aku coretkan suasana di dalam gym bersama brother-brother yang badan dah ketak-ketak tue dan pengalaman aku bekerja semasa cuti semester nie. Orang kata kalo kita rajin ley awet muda wo.......sekian wasalam..

0 comments:

Post a Comment

Takkan baca jer kot...




Back to Top