0

Kisah Blog Ke 2...

Hai pembaca-pembaca blog semua...
lama dah aku tak tulis blog....nie..
rindu teramat sangat.....
bukan apa.....aku rasa bengang yang maksimum sampai aku rasa malas nak tulis blog....
Bukan apa....aq rasa terkejut bila aku bukak blog pertama aku...
sebabnya bila aku bukak tiba-tiba tak dapat dibuka kerana aku guna email yahoo...
bengang tak bengang aku terpaksa terima hakikat yang blog pertama aku burn cam tu je....
marah gak la first time bila tak dapat tulis dekat blog sendiri...
aku hanya mampu membaca penulisan-penulisan blog orang lain.....
sedih beb......
setelah dua bulan aku menyepikan diri....
aku rasa aku perku membuat blog yang baru...
kerana minat yang mendalam yang terlampau sangat terhadap blog nie la aku membuat keputusan 
untuk membuat blog ke dua...hehehe...
and then nie la first penulisan blog yang baru aku......

Selembar daun gugur di taman,
Ku sisipkan pada juntaian kembang,
Serangkap pantun ku tabur di laman,
Ku sisipkan pada RUANGAN SEMBANG!

SALAM PERKENALAN....

0 comments:

Post a Comment

Takkan baca jer kot...




Back to Top