0

USM VS KELANTAN

Hari nie aku nak citer pasal perlawanan persahabatan antara usm dan kelantan....
first time dengar berita kelantan lawan usm memang gempak wei...
maklum la juara baru Piala Malaysia nak datang usm...
mau  tak kecoh satu usm nie....
lagi-lagi bila perempuan menjerit memekik-mekik dan berteriak memanggil nama yang semakin menjadi buah mulut orang ramai iaitu khairul fahmi che mat.....atau nama manjanya APEK...
hensemnya......I like...Ilike..dye..
siap ngaku lagi......
pakwa aku datang wei...
jom la...pi tegok..
ajak mai kawan-kawan ye.....
Mau taknya goalkeeper terbaik malaysia nak datang usm...kot...
bukan khairul fahmi saja....yg datang
tetapi my favourite pemain aku pon ada gak iaitu norsharul idlan talaha...
yang dia nie nama dia susa sikit la nak disebut..
harap maklum la orang dah berpunya...
ehem-ehem....
faham-faham je la saham dah turun der.....





Perlawanan bermula pukul 9.30 p.m....
sebelum perlawanan usm dengan kelantan...
kami dihidangkan dengan perlawanan antara pasukan veteren usm lawan
veteren pulau pinang yang berkesudahan dengan jaringan satu berbalas kosong yang dimenangi oleh veteren usm......ok la....walaupun pakcik-pakcik yang main tetapi semangat kesukanan yang tinggi.....
tetap menarik perhatian penonton...

selepas itu kami dihidangkan dengan perlawanan yang dinantikan peminat-peminat bola sepak iaitu
antara usm bertemu kelantan..yang berkesudahan usm menaang dengan jaringan satu gol berbalas kosong....







Memang best perlawanan persahabatan nie....
mau taknya...usm menang pulak tu.....
bermakna pasukan usm pon haruslah dipuji kerana bukan senang beb nak kalahkan kelantan...
by the way walaupun kelantan kalah tetapi kelibat khairul fahmi tetap maco beb..
mana taknya walaupun bolos satu jaringan tapi gadis-gadis usm duk teriak nama dia lagi..
khairul fahmi....kacaknya......cute...memang hensem...serius....
siap duk kata macam muka pakwa dye....
hem...yang tu memang perasan.....la.....
hahahhaa....
nie lah sedikit coretan daripada aku....
usm memang terbaik.......

0 comments:

Post a Comment

Takkan baca jer kot...

Back to Top