0

luahan hati kecik.....

Hari nie aku nak luahkan isi hatiku yang kecil nie...
Antara best friend atau girlfriend.....
Apa bezanya....
Pada aku best friend nie seorang yang mampu berada disisi kawan ketika suka dan duka...
Pada aku kawan merupakan antara perkara terpenting dan bernilai untuk aku...
Bak pepatah biar ramai kawan jangan sekali ada musuh...

Manakala girlfriend pula pada aku merupakan something yang pada aku seorang kawan yang kita sayang dan boleh berkongsi rahsia, dan segala benda yang penting yang kadang-kadang kita tak boleh citer dengan mak,ayah kita mahupun sahabat baik......

Tetapi kenapa kadang-kadang orang tak faham makna best friend dengan girlfriend...
tolonglah......manusia....kenapa anda tidak dapat bezakan lagi apa perbezaan antara kedua-dua perkataan tersebut.....nie tahun 2011 k.......
sama ada anda tahu atau pura-pura tak tahu...

Pape pon aku hanya mampu menulis dalam luahan hati kecilku ini...
aku suka berkawan, aku suka menjadi kawan, dan aku suka digelar perkataan kawan.....
lagi best kalo dapat gelaran best friend.....
niE kerana tak semua boleh menjadi sahabat yang baik...
kadang-kadang kita tak sedar bahawa kawan sendiri pon boleh menjadi musuh kita...
Apa-apa pun aku sangat gembira mempunyai rakan-rakan aku di usm...
harap-harap aku boleh menjadi sahabat yang baik...
dan paling bermakna untuk aku menjadi best friend di kalangan mereka....










Nie adalah kawan-kawan aku di usm..

Many people will walk in and out of your life, but only true friends leave footprints in your heart” “When we started our circle of friends and like that circle there is no beginning or end. Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That is why they call it a present..

Sayangilah rakan-rakan anda..
dan peliharalah rakan anda sepeti nyawa anda sendiri.......

0 comments:

Post a Comment

Takkan baca jer kot...




Back to Top