0

Kertas dan Dakwat Pen

Jam waktu Malaysia menunjukkan pukul 3.30 pagi. Mata masih segar bugar lagi. Ntah kenapa hari nie aku terlalu obses untuk menghabiskan nota-nota yang terakhir untuk exam kali nie. Seriously pas nie mesti aku miss giler ahh kat my nota-nota yang menemani waktu tidurku. Cehh bukan rajin mana pon, tapi semangat dan usaha tue tetap ada, atleast im proud kat muncit sebab selalu tahan je azab kelaparan pagi-pagi buta nie.



Entry kali nie sementara menunggu waktu subuh takut terlajak aku tulis lah entry nie. Hemmm, Paper last aku khamis nie, ada dua paper dengan serentaknyer. Excited pon ada nak habis kan exam untuk sem kali nie. Harap-harap aku dapat result yang cemerlang lah AMIN...

So idea pagi-pagi buta nie pon tak berapa banyak, sebab nak menghadam nota-nota yang baru aku baca nie. Aku just nak share kat korang, meja-meja ku yang dipenuhi kertas dan dakwat pen. Jom tegok......






So nie lah sedikit rupa bilik aku. Dah tak cam bilik pon ada. Pape pon pas nie ley bungkus nota-nota nie, sebab exam bakal habis. Pas nie ley susun berkotak-kotak la barang yang nak disimpan dalam stor. Aduhh satu kerja lagi nie. Pape pon my bilik akan merindui kamu selama satu bulan pas nie.

                                                    - Assalamualaikum-

0 comments:

Post a Comment

Takkan baca jer kot...




Back to Top