6

Dear my Future Wife

Kredit 4 Dena Bahrin. Aku tertarik bila tegok orang nak propose nie buka main gempak. Mula la jiwa kacau sambil dreaming sampai meleleh air mulut jatuh ke bantal busyuk aku. Sambil berkata adakah video ini memanggil aku untuk berbuat demikian. Wah untunglah my future wife nanti. Mesti time tue dye terharu sambil menitis air mata kegembiraan. See, aku berangan lagi, but still masih boleh jadi kenyataan apa. Dina Bahrin boleh apa, my future wife pon mesti boleh.

So ini satu benda yang baru, yang aku rasa maybe akan menjadi satu trend bagi pasangan couple bila nak melangkah satu step kehadapan. Buktinya, bukan Dina Bahrin je merasai kemanisannya tue, tapi ada juga pasangan yang lain mencuba kaedah yang sama tapi dalam bentuk yang lain.

So bila aku tatap lama-lama video nie, serius mestilah jelaz, cemburu, dan perasaan yang membuak-buak  akan timbul. Sambil berkata kalo lah esok aku dapat buat macam nie kan best. Pape pon awek pon tak ada lagi, i just dreaming je lah. Macam cerita hikayat dongeng dulu-dulu. Harapan tue, i hope, one day nanti aku pon nak buat cam tue jugak for my future wife. Sebab for me isteri itu anugerah tuhan, dan aku akan hargainya sebaik mungkin sebab itu adalah amanah yang dikurniakan oleh Allah.

Yang nie jiwang cikit, for my future wife, pilihanku adalah yang terbaik yang aku pilih. So kalo kita ditakdirkan bersama, i janji i akan jaga u sampai ke akhir hayat, kalo boleh sampai ke Jannah yer. Lagi best kalo kita dapat bercinta lepas kawin. Lagi sweet. Dalam islam pon digalakkan bercinta selepas kawin.

(Satu rahsia). Aku dah lama nak usyah satu awek nie. Status kita orang just Best Friend. But aku tak pernah rasa perasaan sampai tahap cam nie. Perasaan yang different dari yang normal. Dan makin lama perasaan love tue makin kuat. But maybe aku sorang je yang rasa. And aku tak salahkan dye pon. Biaslah adat kehidupan. Tapi hari-hari aku berdoa, kalo la jodoh kita ada, insyaallah aku akan melamar dia sebagai isteri aku sampai ke akhir hayat. And kita akan buat video yang lagi gempak dari nie. :P...Ceh Entry kali nie jiwang cikit. Just nak luahkan perasaan kat blog nie je.

dina bahrin  (nie blog dye) Korang ley baca, Famous dah dye.

Katak comel kan...



may Allah bless us today , and always :') amin.

6 comments:

Adam said...

pakcik fad ni cweet la. semoga sampai ke JANNAH ye. Insyaallah kalau nak lagi cun, nama pun JANNAH. kan2? hahaha. gurau2 je. Jangan marah aku pulak.

katak tu aku tak paham. tu aku tak paham. memang tak paham. Apa kaitannye?

fadbtb said...

Jannah...sweet gak nama 2..amin...banyak sangat tonton drama cinta..2 jadi terleka sejenak...:P

Unknown said...

weeeeeeiiii..
gely la bce..hahhahah..
btw gud luck ye cri isteri too..huhuu..
chill ya geng :)

athirah said...

gudluck bro..

fadbtb said...

hahah...eryn..mesti like kan..chill...athirah..okay,,,thnkz beb...

NurShammye said...

sweet jer...sm0ga dipermudahkan jalan hidupmu p.cik:p

Post a Comment

Takkan baca jer kot...




Back to Top